sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Estuary.

Kohta on jo kolme viikkoo siitä ku Uma lähti takas suomeen. Sen jälkeen ei oo oikeestaan mitään ihmeitä sattunu. Kaikki päivät vaan menee kirjoja luellessa ja puuhaillessa jotain ihan tyhjänpäivästä. Nyt oon ainakin saanu kunnolla rentouduttua ennen koulun alkua. Ehkä vähän liikaakin. Meinaan vähän mökkihöperöks tulla kun täällä vaan höösäilen. Eipä tässä oo tullu viiden viikon aikana luettua kun joku lähemmäs 2500 sivua fantasia kirjallisuutta...
   Viimeviikolla tuli käveltyä Burleigh Headsiin. Aurinko paisto ihan täydeltä terältä ja asteita oli lähemmäs kolmekymmentä. Tyhmyyksissäni laitoin aurinkorasvaa vaan olkapäille ja vetäsin ohuen t-paidan päälle. Paita osottautu hieman löysäks ja tuli sitten solmittua se kiinni. Kotiin kun pääsin 2 tunnin kävelyn jälkeen niin alaselässä oli kaks punasta laikkua. Mä vaan en osaa käyttää aurinkorasvaa oikein!
   Luojan kiitos mulla on tuo töhö mun huoneessa. Muuten tänne läkähtys heti. Kokopäivän kun tuo aurinko paistaa meikän huoneeseen niin tää on ihan kuuma pötsi! Töitäkin oon jo alkanu hakee ja Pacific Fairille oon muutamaan paikkaan CV:n jättäny. Haluisin päästä yhteen kenkäkauppaan töihin. Se ois kyllä niin unelma paikka ja sitten saisin alennusta kun ostasin lisää korkkareita! Mä haluisin jo olla töissä ja tienata vähän rahaa! sitten sais myös puuhailtua enemmän! Tuntuu että joka lauseen jälkeen tulee sanottua että: "...sitten sen jälkeen kun on saanu töitä!" Eikai se auttas muu kun alkaa etsiä. Ei siinä työn teossa oo mulle mitään hankalaa vaan siinä työn hankkimisessa.Tänään sitten tulee varmaan myös hankittua tuo RSA (Responsible Service of Alcohol). Täällä sen pystyy hoitamaan netissä ja toivon et se menis ekalla yrittämällä läpi.
  Huomenna lähen toiseen otteeseen tsekkaamaan Movie Worldi:ä Sirin kanssa. JESH! Vihdoin jotain tekemistä. Koko päivä tulee olemaan täynnä vuoristoratoja ja hauskanpitoa! Voi kyllä kuumuus iskee jos joutuu pitkäänkin jonottaa tuossa helteessä. Haluun uudelleen siihen Scoopy Doo vuoristorataan. Se oli aivan mahtava!
   Koulu alkaa jo kolmen viikon päästä. Sillon viimestään saa jotain tekemistä. Oon oikeestaan tosi innoissani koulun alusta. Tuntuu turhauttavalta kun ei opi uutta jokapäivä! Uuden lukujärjestyksen oon saanu jo aikapäiviä sitten ja päivät tuntuu aika lyhyiltä. Eipä se oikeestaan haittaa. Sitten ois ainakin paremmin aikaa tehä töitä jos niitä nyt jostain löytyy. Mutta jepulisjee. Tästä lähin yritän kirjottaa hieman useammin :D Kyseessä on siis yritys eikä lupaus joten elkää hermoilko jos ei mitään uutta meinaa ilmestyä!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti